Allt möjligt..

Jobbet var allt bra tråkigt idag. Jag vet att jag klagar när jag har mycket att göra.. men det är nästan jobbigare att inte ha något att göra på jobbet en söndag eftermiddag när det varken finns patienter eller sjuksköterskor att prata med. =s

Jag har precis fått lite mat och ska hoppa in i duschen. Jag skyndade mig hem eftersom jag lyckades sluta en kvart tidigare.
Jag har hört att vi ska få bra väder i mina lediga dagar. :D Då funderar jag starkt på att dra till stranden och ligga och sola och bada! Jaa, det är väl klart att jag ska göra det eftersom brännan från studenten är som bortblåst. ack ack.. stackars mig.. Alla mina danska kompisar åker utomlands nu också och även några svenska vänner.. jag vill också gärna iväg.. men hur sjutton ska jag kunna åka till solen om pengarna inte riktigt finns där?
Jag vill åka!!


http://www.idka.net/bilder/solsken.jpg

Kommentarer
Postat av: josefine

lite solsken nu vore underbart! pengar ja, som dessvärre skapar hinder man inte riktigt vill se. denna sommar har jag jobbat ända sedan studenten. i frukten på ica typ fem dagar i veckan. slitsamt, men ändå roligt. har en vecka kvar, sen slutar jag där. har under tiden sökt jobb i stockholm och rest en hel del ner dit. och tänka sig...



från och med den elfte augusti sitter jag i fina lokaler på sveavägen och arbetar på Företags Litteratur och säljer pocketogram. ska bli väldigt spännande. känns sjukt bra!



vad jobbar du med i danmark? trivs du? ha det så bra rebecca och sköt om dej. puss!

2008-07-20 @ 22:17:00
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0