Baka liten kaka

Har kommit hem... Kom hem tidigare från jobbet idag, vilket var underbart!
Nu funderar jag starkt på att baka kaka. :P Och leka med mjölet. :D
Kanske ska vänta tills älsk kommer hem? Tror ni han vill vara med? Hmm..

Jobb imorgon och igen på söndag och måndag... jag vill ha mina peeningar! 

Nu har jag hittat en plattång, hårfön, skor och systemkamera... vilket ska jag köpa?? Och ska jag köpa något av det?? För om vi ska till Italien i Oktober, då har jag inte råd att använda mina pengar.. då måste vi ju spara... Vad har jag råd med?? HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var tråkigt att höra att ni har idétorka. Dock händer det väl inte så mycket hos oss heller, bara att vi njuter av det lilla. MEN, jag tycker själv det verkar som om ni gör mycket saker tillsammans. Ni kan ju laga mat, baka, handla, gå ut på promenader osv. Bara du inte ser det som ett stort problem så brukar det gå bra bara man inte funderar så mycket och njuter av det lilla som sagt :) Det löser sig garanterat. Alla förhållanden har ju dalar.

2008-07-18 @ 19:10:18
Postat av: Marie

Och du Rebecca. Tänk på att ni har haft ett distansförhållande redan från starten. Det är förmodligen en rejäl omställning för er båda när ni plötsligt bor med varandra och umgås i stort sett 24 timmar om dygnet.. Distansförhållanden brukar ju oftast betyda att de gånger man träffas innehåller en massa roliga saker hela tiden, för man MÅSTE passa på o göra allt. Det behöver ni trots allt inte nu och ibland kan det nog bara vara bra att ni har "normala" stunder när en tittar på teve medans den andra sitter vid datorn.. Men självklart ska ni hitta på saker TILLSAMMANS men glöm inte skillnaden mellan att bo tillsammans och bo på varsit håll :)

2008-07-19 @ 00:50:36
Postat av: Jyothi

Jag har fått jobb i Gävle som annonsförsäljare åt ett företag men så ringde ett annat företag och ville att jag skulle komma dit på anställnings intervju som handläggare så vi får se vilket det blir :) Helst skulle jag vilja joba som handläggare tjänade bättre med pengar :) Om två veckor flyttar jag ner till gävle så kommer du hem i oktober kanske jag lägger min fest där så man kan gå ut på något roligare ställe en stad och jvg. Är det bra med dig din danska tös?:) long time ago vi hördes ju :( Men ha det bra min vän :) pusss<3

2008-07-19 @ 12:34:31
URL: http://diamondhand.blogg.se/
Postat av: josefine

hej därborta i danmark! hur mår du och hur har du det? puss

2008-07-19 @ 23:26:03
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Jyothi

Köp en plattång eller hårfön, billigare så du får pengar över tilll din Italiaresa ;) kiss!<3

2008-07-20 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0