Dagens outfit..

Jaa, vad har hänt med de senaste dagarnas outfits..? Jag ska bara säga som det är. Jag har använt i princip samma kläder de senaste dagarna, eftersom jag bara cyklar mellan arbetet och hem och eftersom jag redan är så äcklig som jag är efter en dag på jobbet, så gör det inget att använda redan äckliga kläder.

Något som är ännu äckligare skulle vara att vara superduper mega svettig (kletig och klistrig), efter en dag på jobbet och ta på sig helt nytvättade kläder, för att cykla hem och svetta ner de nytvättade kläderna innan jag kan hoppa in i duschen och inte längre kan använda de nytvättade kläderna, eftersom de inte är nytvättade längre.. och de är inte nytvättade längre, eftersom de är äckliga efter att ha legat mot min svettiga och motbjudna kropp under cykelturen hem.

Ja, detta var en liten förklaring på varför jag inte har visat fler outfits under de senaste dagarna.. Men de kommer, Lovar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0