Grattis pappa.

Tiden bara går och går. Jag har jobbat häcken av mig idag och sen när jag kom hem hade Mr Was gjort mat.. mumma. :) Sen så bestämde vi oss för att vara diktiga och sticka ut på en springtur... jag tror inte att vi sprang längre än 2 km, för vi var hemma efter 20 min igen, trots den korta rundan var jag mycket utmattad. Jag vet inte om utmattningen berodde på att jag har jobbar hela dagen eller för att jag är mycket otränad... kanske båda delarna?

Just nu sitter vi och ser Seinfeld.. borde lägga mig mycket snart, men är inte så himla trött än.

Grattis pappa på 52 årsdagen! Jaa, pappa fyller år och jag kan inte fira honom mer än genom ett telefonsamtal.

Mina kära vänner jag har fått HEMTELEFON! Vilket betyder att det är billigt att ringa till mig. :D Är ni intresserad så hör av er. :D ANnars kan ni ju lämna era hemtelefonnummer så kan jag ringa till er. :)

Ciao bella!


Me as a model at home. ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom är ju så jävla fin :D Dock är jag liite rädd för dem så jag vågar inte riktigt gå fram o klappa. Däremot brukar jag stå o prata med dom ;)

2008-07-03 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0