Hemlängtan har väl släppt lite iaf..

Jo, klart det har släppt lite, men jag saknar mina vänner där hemma. Speciellt när jag läser att ni ska bjuda bylund på middag och att ni ska mysa och ha det skoj. Ville gärna vara med och fira henne tillsammans med er.

Idag låg jag på stgranden hela dagen. Tråkigt att ligga själv, men skönt att få sola sig och bada i det varma vattnet.

Imorgon ska jag på picnic med Anita och Mia, det blir nog bra. När Mr Was kommer hem ska vi titta på en soffa.. Maten väntar..
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-07-29 @ 19:35:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Vännen du är inte bortglömd för fem öre, när vi träffas så pratar vi om dig och undrar hela tiden hur du har det. Vännen vi planerar faktiskt oss att sätta oss ner för att planera en resa till dig och det blir faktiskt av kan jag lova dig, kommer dom andra inte med mig så kan du lita på att jag kommer ihöst! Lita på mig för nu har jag bestämt så fort jag fått en tillvaro så ska jag boka en resa. Vi tänker på dig och vi saknar dig jätte jätte mycket och då talar jag för oss som är dina vänner! Puss lillhjärtat! <3

2008-07-29 @ 20:22:00
Postat av: Malin

Hejsan bruden. Men gud jag får tacka så mycket, du ska veta att jag är otroligt glad för att allt ordnat sig. Känns underbart. Har aldrig varit lyckligare, detta passar med prefekt. Joo allt är bra här måste jag säga. Får ta dagen som den kommer hlet enkalt. Skönt att höra att di fått vänner och att hemlängtan släppt lite granna. Hoppas du har det bra i Danmark och att allt är bra mellan dig och Rasmusm, och att ni har det bra i lägenheten. SKa ni söka en större eller blir ni kvar i hans läagenhet? Ha det så bra. Pusspuss jag älskar dig.

2008-07-29 @ 21:27:02
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0