Hetbölja över Danmark

Godmorgon godmorgon. Sov ganska länge idag. Hehe.
Vaknade av att värmen tog kål på mig i lägenheten. Inte skönt alls. Nu luftar jag ut så gott jag kan.
Solen skiner utanför och nästan inga moln i syne.. Det skulle snarare bli bättre väder idag än det var igår. Jag hade mycket gärna legat på stranden idag också, även om 7 km cykling -enkel väg, var ganska jobbigt. Men vad sjutton! Man får ju träning.

Anledningen till att jag inte kan ligga på stranden idag är för att jag ska jobba 11.30-19.00 idag. Imorgon är det jobb från 07.00-14.00 och även på söndag och måndag...

Kan inte vädret bli "dåligt" igen? Då får jag inte ångest över att sitta inne på ett sjukhus och göra rent där.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag fixa iordning till jobbet.
Hörs ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0