Jag, bli gift i åldern av 25?

Jag och Mr Was åt burritos idag, med MASSA vitlök! Härligt när man vaknar imorgon och känner smaken av vitlök. Den smaken är inte rolig, speciellt inte när man har plastskena som ska sättas fast varje kväll. Eller åtminstonne varannan kväll.

SatS har varit igång mesta delen av dagen. Efter ett tag fick vi besök av Kenny och Lars, två av Mr Was kompisar som jag inte alls träffar ofta, eller inte alls. Kenny har jag träffat en gång tidigare och Lars var det första gången jag träffade. Han är 25 år gammal och gift... det ni tjejer! Tror ni att jag är gift om 5 år??? Hmm...?

Jag och Was funderar på om vi ska sova nu och sen kliva upp mycket tidigt för att åka upp på torget, handla lite frukt och åka hem och lägga oss igen.. möjligtvis så kanske kanske jag skulle kunna tänka mig det. :P

Tack mina kära vänner för kommentarerna. Ni är underbara!


Elin, Lussan, Jyothi och jag, studenten -08


Marie Curie och jag, middag hos Jyothi, juli -08


Jag, Carolin och Sara, balen -08


Jag och Malin, studenten -08

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja jag älskar smink och sådant..Har en liten förkärlek till ögonskuggor..och bodylotions =)

2008-07-12 @ 00:26:38
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0