Kära gamla köping

Måndag... klockan tickar på och jag har inte gjort någonting. Eller jo, förresten.. jag har bytt telefonnummer. :P
Det regnar utanför. Jag och Mr Was hälsade på hans föräldrar.. Smilla var på bra humör och i övrigt kändes allt bra.

Just nu kan jag se en duva i Eken utanför vårt fönster. Undrar om den kanske har ett bo där?

Funderar på att ta en springtur när älsklingen åker på styrketräning. Det är ju bara killarna som tränar där tillsammans, så jag får vänta till i augusti då Sabrina kan följa med på styrketräning med mig, intill dess får jag köra egen styrketräning här hemma.. situps och armhävningar.

Hör av er kära vänner om ni vill ha det nya numret.. det står även på min msn just nu, så ni kan ju ta det därifrån. ;)

Konstigt det känns när man inte kommer träffa klassen nå mer. =s Även om man kanske kände att man bara ville bort ibland och nu när man är borta, då vill man bara tillbaka igen. Det är faktiskt samhället jag syftar på. Jag gillar faktiskt vår köping, varför skulle jag inte göra det egentligen?


SP3A -Hur svårt kan dé va? 05-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0