Kära värme, jag älskar dig!

Ni har vi kommit hem från Batman-The dark knight. Mycket bra film. =) Och stor ros till Heath Ledgers.. synd att han inte riktigt fick uppleva hur storartad folket tycker att filmen är.

Jag, Mr Was och Leon åkte till "Den kunstige sö" i eftermiddags. Vi var bara där en timme, för att doppa oss i det svala vattnet. Jag lovar er att det behövdes efter att ha jobbat i 6 timmar på ett kokande sjukhus och efter en cykeltur på 3 km i 30 graders värme för att kunna komma hem och sen efter ytterligare en  springtur i samma värme. Jag känner mig stolt.
-Pappa, jag vet att man inte borde springa i den värmen, men jag hade druckit mycket vatten den dagen och det blev inte längre än 3 km, eftersom jag var hemma efter 20 min.

Imorgon ska jag jobba igen och sen ska jag, Mr Was och Leon än en gång dra oss iväg till sjön som är blå-grön. :) Även min måndagseftermiddag kommer tillbringas ute vid vattnet.
Tisdagen betyder, ledig dag.. iaf i den här veckan som följer. Då ska jag VERKLIGEN ligga på stranden, eftersom det är sista dagen med solsken innan regnet kommer igen. -Det är vad väderrapporten säger. -Vilket man inte kan lita på.

Pappa, Vad tycker du om det där med simlärar-grejset då? En gång i veckan, utöver arbetet och träningen... kommer jag klara det? Och det blev tydligen billigare med träningen, 1600 kr för 6 månader... vad tycks???

Kommentarer
Postat av: Lara

i typed "ljusdal blog" in the google search field and got directed to sara bylund's blog! but it looks like she isn't actively blogging anymore. i clicked on the first link and got directed to someone who had links to your blog, along with others in your class. vad kul!



i read in a newspaper once (was it ljp?) that you were moving to denmark. i wish you all the best! lycka till!



btw...you might wonder who i am. i was your substitute teacher for alice last march.

2008-07-27 @ 12:41:17
URL: http://lararinna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0