Klänningar.. JA!!

Jag har sett en klänning när jag såg Gossip Girl.. JA! Jag har faktiskt börjat kolla på det! Det var ju min tanke när det började i Sverige, men så blev det inte, men så tittar jag på det nu i Dk istället. :)
Hur som helst så såg jag en klänning som de hade på, i nåt av de första programmen... jag funderar staaarkt på att försöka göra den själv. Så svårt kan det väl ändå inte vara? :)

Jag funderar åaven på att gå en sy-kurs. Jag vill så gärna lära mig att sy.. Skulle vara toppen att kunna sy sina egna kläder! T.ex. Elli, hon syr ju sina kläder.. och så snygga som de blir! Jag vill gärna försöka jag med. :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej svara gärna på min fråga på bloggen :)

2008-07-16 @ 18:26:40
URL: http://misslinnea89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0