Kvällens kärlek

Nu är jag hemma från jobbet och har både ätit och duschat. Jag och Mr Was funderar på att hyra en film.. Men ändock undrar jag om man inte bara skulle gå ut och gå.

Solen som fortfarande lyser upp staden. Det är så vackert och så romantiskt när solen visar sina sista strålar mot trädens toppar.

För ca 20 minuter sen kom en luftballong och flög förbi vårt fönster. Jag kommer inte ihåg när jag sist såg en luftballong, men det fick känslorna att svalla.. Hjärtat slog hårt och snabt. Göteborg och min morbror. Det är snart 4 år sen.


Älskade luftballong.

En promenad nede vid ån inne vid hamnen, eller en picknick på det gröna gräset vid ån, där man kan se änderna simma runt tillsammans med de små dunbollarna.. Kärlek är vad jag kallar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0