Läsa en bok på en bänk?

Solen är åtminstonne här, men det blåser småjäklar.. Funderar på att gå ut och hitta en bänk någonstans som jag kan sätta mig vid och läsa min bok.. Imorgon ska det bli bra väder och jag hoppas bara på det bästa. I övrigt ska jag träffa Mia och Anita över en kopp kaffe och kanske en glass.

Just nu funderar jag skarpt på att gå över till Macke Donken och köpa en  Choklad Smoothie. :D

I övrigt så läste jag tidningen och hittade en anons om att det var några som sökte en simlärare. Det låter intressant, så jag ska språka med Mr Was ikväll och sen så tror jag att jag slänger mig på datorn och skickar över ett mail till dem. :) det är ju bara 1 km härifrån.. så det är nära och bra. Plus att det är om eftermiddagen/kvällarna förutom på lördagarna då det är kl 8-10... men hallå? Jag jobbar ju bara var tredje helg på sjukhuset, så tror att det skulle bli TOPPEN! Och få lite extra pengar i kassan.. låter det inte bra så säg! :D

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare?

Bara för att understryka att min beundran bara inte bottnar i ditt förtrollande utseende, så planerar jag också att idag sätta mig nere vid vattnet med en god bok.

2008-07-24 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0