Lite allt möjligt...

Ännu en dag har gått. Igår var jag ute och sprang och idag har jag träningsvärk. Känns verkligen i mina benmuskler och även i bakre delen av armarna.. det beror nog på mina armhävningar jag gjorde igår. :) Känne rmig liiiite duktig och stolt även om jag har ont. :P

Växten vid sidan av mig behöver vattnas... jag tycker att vi vattnar den var 3 dag och att den ser hängig ut iaf. Vad gör vi för fel??

Nu rycker ambulansen ut igen.. det gör den minst EN gång varje dag.. det är nästan som att bo i Sthlm. Jaa, mina kära vänner, i den här staden är det allt full fart. :P

Tror att jag borde filosofera lite. Tjah, varför inte? Jag har inte filosoferat på jag vet inte hur länge. Jag kan tillägga att det inte finns så mycket att skriva om när man är ledig en hel vecka. Jag ska absolut inte klaga, för det är ju härligt att vara ledig. Men jag är ändå lite uttråkad.. Hmm, kan det bero på att vädret inte har varit på vår sida den här veckan och att vi därför inte har kunnat vara utomhus och istället har stängt in oss i lägenheten? Maybeeeee :P

Nästa vecka blir jobbig... då kommer jag jobba måndag och tisdag, ledig onsdag... jobba torsdag-måndag... usch. =/ Sen ledig tisdag och onsdag, så jobb igen, torsdag-söndag... Bläää... hur ska jag orka med?
Inga fler lediga helger... jag jobbar varje helg fram till vecka 33 då jag har ledigt igen eftersom mina underbara föräldrar kommer då. <3

Me and Mr Was ska se på lite SatS nu snart.. så vi hörs!


Mina kära föräldrar och jag på min student.

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

du ska inte gnälla över jobb, hörrö. jag har inget alls.

2008-07-10 @ 14:17:08
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0