Pengar, räkningar och handla/köpa..

Ja! Nu har man kommit hem från jobbet igen. Ännu en dag med bara två personer, när vi egentligen skulle vara tre. Jag skulle vilja ta en springtur, men har fortfarande träningsvärk sen den förra turen.. Detta tyder på att jag är otränad. Imorgon tror jag att jag tar en springtur igen, då kommer jag sova sött på kvällen.

Mina pengar kommer nu på tisdag... känns ju bra. Mr Was vill ha en soffa.. det vill jag med.. men jag vill ha mina skor också! Haha, dilemma eller vadå? :P Vad ska man välja? Undrar om jag hinner få en till lön innan vi ska köpa soffa.. och undrar om vi får en räkning igen ganska snart? Jag vill ju ha pengar till räkningen också. Hmm.. Jobbigt värre. Men vill så gärna ha de där skorna!!

Nu ska vi iväg och handla och sen är det dags för matlagning.

C u!

Kommentarer
Postat av: Marie

Go Rebecca! Det ska märkas var du kommer ifrån. "Gött" helt klart :D Riktig Hälsing i dig :)

2008-07-17 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0