Picnic ute på borg-ön

Jag var ute på picnic tillsammans med Mia och Anita i morse kl 09.00-11.00.. Vi träffades utanför Kvickly och sen begav vi oss mot ön som är omringad av vatten och på den ön har det varit en borg en gång i tiden.
Anita tog med sig sandwich, eller mackor som vi skulle kalla det. Mia tog med sig frukt och godis och jag fick stå för drickan. Vi slog oss ner och åt tills vi storknade. =) Det blev en mycket trevlig förmiddag och vi skulle ha fortsatt om inte Mia skulle jobba.

Jag och Anita gick på stan tillsammans tills jag var tvungen att åka hem för att jag och Mr Was skulle kolla på soffor. Nu blev det inte så iallafall.

Klockan 17.30 ska jag och Sabrina till Citymotion och se till att vi kan börja träna.. fixa kort osv. Så fr.o.m. 4 augusti så börjar jag träna.

Nu ska jag få nåfot i magen och sen ska jag cykla in till stan igen..
Ciao!

ps. bilder från dagen kommer senare ikväll.. orkar inte lägga in just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0