Rosa moln och bilder

Jag tittade ut igenom fönstret för bara 5 min sedan och såg att molnen var rosa.. solen som går ner och färgar molnen i de vackra färgerna.. Tog lite kort..


Haha, man kan se mc donalds skylten i bakgrunden! :D


Lite av de rosa molnen och utsikten från vårt lilla fönster.

 Efter springturen, tidigare idag. En glad men utmattad Rebecca.
 Min allra första tjockpannkaka sen jag flyttade hemifrån. I know, lite blek. :P



Vad tycker ni egentligen om den här stolen?? -Charmerande eller ful?? Vi har lite svårt för att bestämma oss. :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nån måste ha gillat att svarva kulor som gjorde den stolen. Tjockpankakan såg väl fin ut, jag skulle ha gillat den!!

2008-07-25 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0