Söndag och konfirmation.

Söndag.. Vad gör man på söndagar? Vädret är inte på topp, det är mulet, men det regnar inte och är inte kallt heller för den delen. Jag kanske skulle ge mig ut och springa en sväng idag..?

Jag och Mr Was låg och sov till klockan blev 10.00 och det var läckert. Därefter såg vi vidare på filmen vi hyrde igår.. Nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss, alltså surfar runt på internet om inget som helst. :P

Min kära, underbara kusin konfirmeras idag i Stockholm. Tyvärr kunde jag inte komma dit och se henne konfirmeras och fira hennes dag eftersom jag är i Danmark.. Men jag tänker på dig gumman min. <3 Hon är verkligen som min lillasyster.

Grattis lillfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0