Ute i Silkeborg idag.

Vi sitter och tittar på Tour d' France. Det regnar utanför och jag har fortfarande inte kommit ut för att springa eftersom det även igår började ösa ner när jag tänkte sticka ut. Jag skulle kunna springa en sväng nu, men min mage är lite orolig så jag vet inte om det är en så bra idé...

Mr Was och jag var in till stan idag och tittade runt lite. Vi eller jag :P:P köpte en teflonpanna.. det behöver vi verkligen. Was köpte en kaffe-behållare (Kan man säga så?) och saxar istället.

Vi gick och tittade på mina skor som jag förälskade mig i förra veckan... 700 danska kronor och 900 svenska.. de är bara SÅ otroooooligt läckra! Och jag vill så gärna ha dem! Jag provade dem idag och visade upp dem för Mr Was.. Det finns TVÅ st. 37 kvar! Undrar om de kommer bli köpta innan jag hunnit få min lön x 2.. ? Hmm.. Enda lilla negativa med dem var att de var en aaaaaning trånga precis ovanför tårna.. Men det är ju äkta skin, så de skulle jo gå ut sig.. åhh... ni fattar inte hur snygga de är!

Jag och Mr Was har även hittat vår älsklings matbutik... nämligen, REMA 1000... Alltså, vi köpte en HEL kasse med mat för 107 (!!!!) kr! Otroooligt va? När vi handlar i Fötex så kostar en kasse mat mellan 200-300 kr.. så snacka om att man får mycket mat för pengarna i Rema.

Nu ska jag och vännen här göra mat.. jag börjar bli hungrig... sen kanske en springtur... kanske...

Kommentarer
Postat av: fia

ja, det var gott:) Jodå, det är bara bar med mig, lite trött är man efter jobbet men nu är det sista veckan. sen blir det lite jobb på Torön och Ljp när det behövs:) Så det är inet så mycket slit:P Hur är det med dig och allt då?:) Kramar

2008-07-08 @ 19:30:44
URL: http://fiam.blogg.se/
Postat av: Malin

saknar dig

2008-07-08 @ 23:45:05
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0