Ute på sjön idag med tømmerflåden

Idag var jag och min ängel ute på sjön med flotten. Vi fiskade, var precis som en fisherman... nämen, ojdå.. det heter ju motorn på flotten också! ;P Hehe. Jag fångade hur som helst 5 fiskar, varav 2 var aborrar.. men dock inte så stora. De andra tre var några fiskar jag inte känner till, man kan inte äta dem.
Mr Was fick 4 fiskar så känner mig mycket stolt. :D

Efter att vi hade fiskat ett tag, utan att få napp, satte vi oss ner för att äta lite melon. Vi fick även en varsin chokladmuffin som vi hade köpt inne i Føtex. MUMMA!
Det var alltså efter matstunden som vi fångade alla fiskar. ;) -Men vi släppte alltså ut dem igen eftersom de var för små för att äta.

Jag har äntligen kommit ut på min springtur! Kan det ha varit 3 km kanske? Jag sprang nästan hela vägen och jag kom hem efter ca 30 min. Mr Was bjöd på god mat när jag hade duschat färdigt, nämligen köttbullar, stekt potatis och, tro det eller ej, bea-sås. :D

Nu har vi bestämt oss för att ha en "lill-lördag" så ha en fortsatt trevlig onsdag mina vänner. Jag kan lova er att det här är en av mina bästa lediga dagar som jag har haft. Går inte att ha så trevligt som jag har haft det idag.. eller, det går ju eftersom jag har haft det.. men ändå inte. ;P

Bye

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Jo bättre här, det får gå hur det vill nu tycker jag, orkar inte vara den som kämpar jämt. Vi får se helt enkelt. Joo bra med mig men är så nervös får veta vilken dag som helst om jag kommit in på högskolan. Haha. Gör du om dagarna då? Trivs du i Danmark? Bättre med dig sen vi pratade sust då?Jag vill träffa dig snart vännen. Skulle vilja ha ditt nya nummer med så jag kan höra av mig något, för så lätt släpper jag dig inte. :) Jag älskar dig min kära Rebecca. <3

2008-07-10 @ 00:18:47
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0