Vad tycker ni??

Jag brände mig i solen idag, de ca 2 timmar som jag var ute, mellan kl 13.30-15.30.. är det inte otroligt?  Imorgon blir det stranden (förhoppningsvis).

Träningsvärken i ryggen känns mycket våal idag.. vet bara inte hur jag fått den. :P Och så har halsen börjat smärta... inte bra alls.
Mr Was och jag kilar i säng nu.. hoppas att jag mår bra imorgon eftersom jag ska träffa Mia och Anita då. Glasiiiigt. Jaa, vi ska äta glass alltså. :P

Jag har skrivit ett mail till simhallen som ligger typ runt hörnet.. De söker simlärare mellan september-maj.. det funderade jag på att söka, men kan inte riktigt bestämma mig.. vet inte om jag kommer orka jobba fulltid, träna tre gånger i veckan och vara simlärare också..?

Appropå träning, så i Citymotion som jag och Sabrina ska börja träna i så kostar det 2450 kr för 6 månader... är det dyrt? Jag tycker att det är väldigt dyrt och vet inte om det är värt pengarna... vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Pappa

mycket billigare med ett par träningsskor som jag antar att du redan äger??

Prova också på orienteringen, vi tar med dina grejer när vi åker ner..

Puss o kram

2008-07-25 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0