Världens största badkruka

Hemma igen efter en dag på stranden och efter en mycket trevlig och undehållande eftermiddag/kväll med Mia och Anita. Vi hade en massa att prata om och tro det eller ej så var det inte bara arbete. Haha. Vi bestämde att det här är något vi borde göra varje vecka och att vi snart ska ses igen.

På stranden var jag själv, men ändå inte helt själv. Jag låg och läste min bok, och badade om vart annat och runt omkring mig var det en massa barnfamiljer.
Vi hade omkring 30 grader varmt, och det märktes eftersom jag, världens största badkruka, var ner och badade ett antal gånger!

Min bok är bra.. Camilla Läckberg -Isprinsessan.. har ni läst den? Jag läser den på danska just nu.. för att kunna förbättra mina danska språkkunskaper.

Imorgon ska jag arbeta igen och det blir kvällstid. Resten av helgen ska jag och Anita arbeta tillsammans, blir skoj och på måndag blir det trion som ska jobba. Allt bra synd att Anita ska jobba på kvällen och inte med oss på dagen... men så är det ju på M4...

Morsning korsning mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0