Beach Party

Ikväll är det Beach Party på Stadt. Skoj skoj med mycket sprit. :P Ja, tänk för att jag SKA faktiskt dricka ikväll. :P
Dock inte imorgon, men på torsdag blir det fest än en gång. Hehe.

I natt kommer Mr Was också.. Som jag har längtat! Åhh, blir så skönt att ha honom här igen. :)
Min storasyster kommer också ikväll, så det blir riktigt mysigt här hemma. hihi.

Gårdagen var helt ok. Vi grillade på Dollars engångsgrillar och tro det eller ej så fungerade det riktigt bra. Dock fick Tovan lite problem med att få till glöden på sin grill, men det fungerade till slut. :)
Hoppas inte polisen kom ner till stranden något? -De kom när jag cyklade hemåt och åkte mot Nore..

Nu ska jag se om jag kan hitta på något innan jag ska iväg på dansen kl 14.30 i Aulan.. det suger verkligen. Har ingen lust alls nu mer.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0