Dagen som gått.

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Vi var till Ljusdal och köpte lite smått och gott inne på Rena Rama Verkstan och sen åkte vi till Dollar och införskaffade lite saker där med. :)

Jag och Leona har lekt lite fotomodeller och jag måste säga att vi fick in ganska många bra bilder. :D Så vackra vi är. :)

Ikväll åker mamma och pappa på fest och jag ska skjutsa. Det betyder, inte ens ett glas vin när jag sitter hemma i min ensamhet. Nope.. nyktert blir det. Istället hade jag tänkt att sätta mig ner med fötterna i ett fotbad. Jag ska verkligen kurera dem. :P Varmvatten, massage, fotfil, tvättning, fotcreme och till sist, men absolut inte minst, MÅLNING AV TÅNAGLARNA! :D -Jag vill att de ska matcha min naglar på händerna. ;)

Jag får ursäkta gårdagens inlägg och skriva till SARA! Tack Sara för presenten. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är mycket för o matcha du ;) Haha

2008-06-13 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0