En oförglömlig kväll.

Vad är väl en bal på slottet?
Den kanske är tråkig och dötrist och tråkig och alldeles... alldeles underbar.
Jaa, underbar var den iallafall och oförglömlig. <3


Igår var det bal och många bilder tog vi. Sammanlagt 107 bilder med min kamera och ytterligare 80 bilder med brorsans kamera. :)

Jag, Linnea, Sofia och Rickard dansade hela natten lång. Eller åtminstonne det mesta av kvällen. Jag umgicks med folk som jag inte riktigt har umgåtts med tidigare och synd är väl det! Otroligt härliga och glada människor. <3
Simsson och Bylund var så vackra och jag fick även spenderat massor av tid med dessa två underbara människor. Tack tjejer. Ni förgyllde min kväll. <3

Jag har inget att klaga på, förutom att man kanske inte blev riktigt mätt. Men NI som klagar. Kom till oss i balkommitén istället för att vi ska höra det på villovägar. Och om ni inte vågar säga något kan ni lika gärna bara vara tyst.

I övrigt har dagen varit mycket bra. Ja har solat, solat och återigen solat. :) Sköönt med solsken och värme. -Det går aldrig att klaga på.

Imorgon är det Nore som gäller, men det är först på kvällen.

På tisdag kommer Mr Was och som jag längtar!

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv :D <3

En härlig kväll :)

2008-06-01 @ 21:51:03
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Bylund

Tack själv=P



" Min Damer"

2008-06-02 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0