Flytt på gång

Jaa, imorgon flyttar jag till Danmark och gissa om man har mycket att tänka på?
Jag ska packa en del.. har redan en väska som väger 20 kg och sen ska jag ha en stor ryggsäck (en sån där man använder när man ska tågluffa.. jaa, det är ju tågluffa jag ska göra dit ner till danmark) :P

I lördags på cruisingen träffade jag Marie. Härliga härliga Marie Curie. :D Så roligt det var att stå där i regnet med dig och vi tog ju en del bilder -Du MÅSTE skicka några exemplar till mig! ;)

Jag har gjort flera tack-kort idag så nu är de färdiga.. eller jaa.. nästan... har TVÅ kvar att göra...
Efter det ska jag packa lite mer saker som ska ner i väskan och senare bär det av till Ljusdal för fika tillsammans med Elli, Hanna, Anna och Emma. Tror det blir trevligt. :)

Innan jag ska till Ljusdal ska jag även tvätta en till tvätt och se till att det är snyggt här hemma... kanske kila in i duschen?? -Kunde ju vara en bra idé!

Mina kära.... Vi hörs snart! -Jag skriver på onsdag, när jag har tid.
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Självklart ska jag ta o skicka bilderna PLUS VIDEOINSPELNINGAR :D Haha. Vi är så fula, innan vi inser att vi Spelar In och inte knäpper kort.

2008-06-17 @ 12:58:23
Postat av: Malin

Jaa du vet inte själv när vi skulle ses. Känns som om vi kommit i från varandra lite. Men jag hoppas du får det så bra i Danmark, så hörs och ses vi kanske något. PUsspuss jag älskar dig

2008-06-17 @ 22:52:34
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0