Riverboat

Jag är visst lite dålig på det här... Alltså, det här med att skriva på bloggen...

Idag har jag jobbat på sjukan igen. En MASSA stress har det varit idag. De skulle fira två som jobbat på M1 i 25 år så jag fick skära upp en massa frukt och lägga det upp snyggt på en massa fat. Tur att jag tycker sånt med dekoration är roligt. :P Jag måste säga att jag gjorde det väldigt snyggt, men så snart sjuksköterskorna började äta av det så var det inte lika snyggt längre. :P

Jag saknar mina vänner... Jag saknar er så otroligt mycket! Ni betyder så mycket för mig och jag önskade ni var här tillsammans med mig. Är jag orolig för att jag inte kommer få några vänner.....? HELL YEAH! Låt oss hoppas på det bästa.

I helgen är det Riverboat i Silkeborg, alltså jazzfestival med andra ord. Det började igår och det fick jag och Mr Was verkligen höra.. inte pga musiken, utan pga de idiotiska fullständigt rubbade tonåringar som sprang utanför lägenheten och skrek kl 05.00 på morgonen! Vi blev förbannade båda två så min man klev upp och öppnade dörren och sa till dem att hålla käften. Tur var väl det att de faktiskt slutade efter 5 min...

Jag och Mr Was ska som sagt ut på stan och kolla lite ikväll och även dricka lite smått, då menar jag smått också eftersom det är knapert på pengafronten.

Nu ska jag hoppa in i duschen.. det blev ett långt inlägg... sorry folkens!

-Love-

Kommentarer
Postat av: fia

Halloj!:) ja, jobbet är jättebra, jag trivs:) Jodå, det är bara bra med mig. Nu är man frisk, äntligen!:) Hur är det sj då? Var jazz-festivalen bra? Händer det något roligt i helgen kanske? Hoppas du har det bra där i Danmark! Kramkram

2008-06-27 @ 15:32:54
URL: http://fiam.blogg.se/
Postat av: Simsson

Klart som korvspad att du kommer få en massa vänner så bra som du är! <3 oroa dig inte :)

2008-06-27 @ 18:51:53
Postat av: Marie

Rebecca Rebecca Rebecca. En sån social människa som du är kommer inte få några som helst problem att få vänner :) + att vi här hemma kommer att vänta på dig. JAG saknar dig :)

2008-06-28 @ 10:34:56
Postat av: Marie

Rebecca Rebecca Rebecca. En sån social människa som du är kommer inte få några som helst problem att få vänner :) + att vi här hemma kommer att vänta på dig. JAG saknar dig :)

2008-06-28 @ 10:35:11
Postat av: Jyothi

Men hallå vart tog ditt bra självförtroende vägen? Försvann det ner på vägen till DK eller? Nej sluta prata nonsen och gå ut i vildmarken och make some new friends.

Det ordnar sig vännen, du måste bara få landa i DK så du känner dig säker. Ta hand om dig min bästaste Rebecca. Pusspuss <33

2008-06-28 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0