Söndagen innan jobbet börjar.

Igår var jag och Mr Was på bio.. Sex and the City-the movie.. superbra! Inte alls tråkig även om den var 2.5 timme lång. Efter det åkte vi hem oich gick ner på puben som ligger utanför vår lägenhet. Mr Was bjöd på två öl och en shot. ;) I övrigt så var det boxning på TV:n.. Mikkel Kessler (danmarks berömdhet) boxades och vann. En snubbe på pubben ville gärna bjuda på två öl, men jag var trött och gick med på att han kunde få ge EN. 18 kr för en öl!! Billigt och bra.

I övrigt gick vi ner till en av stränderna här i Silkeborg idag.. det har varit mulet men mycket behagligt väder. Vi gick även en liten prommis i skogen utefter en av sjöarna. Nu har vi varit hemma ett tag och tagit det lugnt.

Imorgon blir första dagen på arbetet och jag ska vara där från kl 07.00.. det värsta är att jag är ensam den tiden och jag har typ glömt vad jag ska göra sen förra sommaren.. YAY! Hoppas bara det går bra... Önska mig lyckatill.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det där fixar du :) Lycka till!

2008-06-22 @ 19:35:18
Postat av: Simsson

Lugnt det där, lätt som en plätt :)

2008-06-22 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0