Ut och springa

Nu ska jag ta mig i kragen, ta på mig springskorna och gå ut och springa. Fuderar på att ta cykeln hem till Sabrina först och hämta SatS-dvd:erna, och lämna de andra säsongerna eller hur jag nu ska göra... Rasmus tyckte att jag skulle hämta dem iaf. Eller så drar jag ut på en springtur och ser till att komma bort till Sabrina i slutet av springturen och hämtar bara de säsonger hon har. Hmm...

I övrigt mina kära vänner kan jag inte skaffa mig ett nytt mobiltelefonnummer här nere innan jag har fixat fast adress här. Om jag inte gör det måste det här numret skrivas på t.ex. Rasmus och det problemet har jag ingen lust att få än en gång. Jag ska försöka lösa det här... Efter min springtur kan jag ta tag i det där också.. men inte nu..

Jag saknar er där hemma. Både familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0