2 mil med cykel och helg

Har cyklat 2 mil idag.. det var lite smått jobbigt måste jag säga. Var helt slt då jag kom hem men har börjat fått tillbaka energin nu. Solen skiner utanför och man känner en  släng av glädje. :)

Helg, äntligen helg. Helg Helg Helg.. jippie!
Malin ikväll, super.
Flickorna imorgon, kul kul.

Vi har fått myr-invation.. jaa precis.. ni hörde rätt. Myr-invation!
Men nu har jag strött lite myrr runt omkring huset, så det ska nog ta dö på dem. ;)

I övrigt har jag lagt mig i cancer grillen idag. Vill gärna vara lite brun till balen och studenten, men det går allt bra segt.

Balen.. jaa.. jag fick hem överdelen till klänninge igår. :D Plus att vi har köpt brösthållare (ingen BH.. sånt man har istället för BH) :P
Sen blev jag överraskad idag av mamma.. Hon har köpt ett jättevackert halsband till mig! Åhh så jag längtar. :D
Jag kommr vara fiiin. Kanske lite vacker. Hehe.

I övrigt.. bror och Fia kommer på besök, vi ska äta med moder. Men nu får det vara nog för den här gången. Får se om jag skriver nåt ikväll eller om det blir först imorgon.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att tuttarna sitter på plats nu då ;) Jag solade också i cancer-grillen igår, och jaa, jag håller med; DET HÄNDER INGENTING!!!

2008-05-24 @ 09:51:29
Postat av: Marie

Opps, glömde skriva vem inlägget var ifrån! :p

2008-05-24 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0