Balettakademin och Svansjön

I helgen har jag varit i sthlm tillsammans med dansgruppen från skolan. Jag och Lilly åkte ner torsdagen tillsammans med Anusjka och fick en liten avslappnande kväll hos min moster och kusin. Fredagen vaknade vi kl 10.00 och gjorde oss klara för att gå på balettakademin och se när en klass dansade jazz, De var något helt för sig självt, men mycket spännande och otroligt att se dem dansa som de gjorde.

På kvällen skulle vi på Operan och se Svansjön. Det var också en otrolig upplevelse och gjorde mig inspirerad att börja dansa balett. ;P Men fatta hur svårt det är att trippa runt på tårna som de gör.

I övrigt har det varit en trevlig helg.

Jag fick ett par nya skor av min moster också.. de jag förmodligen ska ha på studenten! ;P Det blev min studentpresent i förväg.. illa att jag inte får den på självaste dagen.. meeen.. jaaa.. jag får väl nåt annat av de andra. =)

Hur som haver.. kvällen är ung och det är dags att äta lite mat.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0