En lång dag.

Jag åkte aldrig på dans,, kanske lika bra.. är trött.. borde gå och lägga mig.

Trodde inte att jag hade sett Kill Bill (ettan) men det hade jag tydlgen gjort, så sitter därför endast med TV:n på och pratar med Was istället. :) Min vackra ängel.. Tänk att Gud (???) har skapat något så vackert som honom. Han är vacker.. trots att han gör konstiga saker ibland.. Det gör jag också, alltså konstiga saker ibland..

Imorgon ska jag dansa.. imorgon ska jag shakea mitt ass.. jaa.. ruska på rumpan eller skaka på den eller hur ni nu vill uttrycka er.

Kära vänner, tack för att ni är ni. Carro.. Självklart kommer jag på lördag! :)

I övrigt, ha en bra kväll.

None

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-05-16 @ 23:16:21
Postat av: Marie

Rebecca, är det en viss tvivlan på Guds existens jag anar i ditt inlägg? :)

2008-05-16 @ 23:17:19
Postat av: anna

vilken härlig header du har!



Ja jag designar alla motiv helt själv.

Det är min passion och kreativiteten är det aldrig nåt större fel på helt enkelt =)



Ja jag kommer fortsätta med detta läääänge =)



kram

2008-05-17 @ 00:37:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Cärow

Oh, guttans ;)

2008-05-17 @ 15:45:04
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0