Jag kunde inte somna om.

Jag kunde inte somna om.

Jag är helt matt i kroppen. Försökte somna om, men det gick inte. Ikväll ska vi festa, men känns som om att kroppen inte riktigt kommer orka med. Jag vet att det kommer ändra sig, men jag orkar som sagt inte just nu. Jag är trött, men kan inte somna om....

Glömde att jag hade italienska idag.. så igår sa jag till mamma att jag skulle sova tils jag vaknade, det gjorde jag visserligen också.. men jag har fortfarande italienska.. Känns värdelöst att gå på en lektion som inte längre blir betygssatt.

Mamma är ledig idag.. hon är hemma.. vi skulle mysa och äta frukost tillsammans. Nu blir det nog inte så.. för jag måste gå på italienskan. Usch va jobbigt det är när man måste göra något som man absolut inte vill.

Ska duscha nu snart.. skriva nåt skoj ikväll eller kanske imorgon.

Tranan ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0