Kanske kanske liiiiite bättre..

Jag var och solade solarium idag. Syns inget, men får sola några gånger till. Tyckte att det var dags att börja lägga lite bränna eftersom det inte verkar bli mycket bättre än såhär här hemma.. Vafan 4 grader varmt i genomsnitt och mulet med regn?? Är man inte redan deprimerad så läre man ju bli! =(

Jag gjorde filosofi provet muntligt idag. Det gick fin fint. Jag får nog mitt betyg i det.. Hurra!
Vilket även betyder att jag slipper extrauppgiften i den.. YES! =D
Ska göra svenska krönikan nu.. nåt som jag kan göra utan att få nån större hjälp...
Sen är det bara en massa engelska kvar och italienska prov plus religions prov... tack gode gud för att vi snart är färdiga!

Studentveckan bjuder på mycket skoj. Festande hit och dit. =)
Onsdag 28 maj - Tranan!!!!
Lördag 31 maj - Studentbalen
Tisdag 3 juni - Beach Party
Onsdag 4 juni - Tranan ???
Torsdag 5 juni - STUDENTEN + Utgång!!
Fredag 6 juni - Utgång i storstan? =)

Kommentarer
Postat av: Cärow

Tranan! Tranan! Tranan! ;D

Tranan som fan! Jag är peppad ;D

2008-05-15 @ 19:43:09
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aha va konstigt.. Jo klart du kommer få skoj med honom oxå, men det blir ju ändå inte detsamma. Jag vill oxå gå på bal. Vad har du gått för programm, eller vad går du för program?

2008-05-15 @ 20:00:13
URL: http://johannahenriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0