Morsdag

Igår var jag på tjejkväll hos Simson och det var verkligen trevligt. Tack tjejer för gårdagen!

Idag är det morsdag och plugg som gäller. Borde se till att fixa den där italienskan. Insåg plötsligt att jag måste vara länge i skolan imorgon.. f****n! Balkomitté-möte som gäller.. fixa placeringar då tror jag. Lite jobbigt, så hoppas att det INTE är bra väder :P

-Mamma, du är världens bästa mamma!


Studentvecka och planering
Tisdag -Betygen sätts
Onsdag ef -Studentfotografering
Onsdag kv -Tranan
Torsdag -Baksmälla och dansträning
Fredag -Mösspåtagning
Lördag -Bal
Måndag -Vi måste göra något här!
Tisdag -Beach Party och Rasmus kommer
Onsdag -Karneval och skolavslutning i aulan
Torsdag -STUDENTEN
Fredag -Åka mot andra vyer :P (dock inte till Danmark mina kära vänner)
Lördag -Hemligt
Söndag- Till Emelie ???
Måndag -Rasmus åker hem
Söndag 15/6 -Dans i Hög
Måndag eller tisdag 16 eller 17/6 -Flyttar till Danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0