Myskväll på flotten

Igårkväll bestämde Søren, Rasmus och jag att vi skulle ut på deras flåtte och grilla lite. Vi hörde efter med Leon, Brian, Søren G och Sabrina om de ville med. Søren G kunde inte, men de andra hade verkligen lust.
Jag och Rasmus åkte till Føtex och handlade mat som vi skulle grilla, vitlökskyckling och vitlöksbröd.. MUMMA!

Väl på flotten så ville grabbarna grus ha mer cigaretter än de hade och vi var tvungna att vända om.. Men då inte deras plan funkade som det skulle så slutade det hela med att Rasmus fick blöta fötter, min stackars pojke.. =/
Vi hade dock en mycket trevlig kväll där ute med mat och mys.

Idag var vi på konfirmation, trevligt till en början men blev en aning jobbigt då vi fick vara kvar i 6 timmar. Nu är vi äntligen hemma och vi ska kanske hyra en film, men det ska självklart diskutteras innan. ;) Oavsett vad, så ska vi ha en mycket myysig kväll.
Lilla Smilla blev åksjuk då hon skulle hem till en "barnflycka" eller snarare en "hundpassare", så hon spydde i bilen.. stackars hund. =/

Imorgon ska det vara 22 grader varmt och strålande solsken!! Jag hoppas bara på det bästa.

Ha en trevlig kväll mina kära läsare. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad häftigt (: Jag förstår knappt nånting om jag pratar med en dansk. Hur länge har ni varit tillsammans? Yes, jag har haft det toppen. (: Sj?

2008-05-04 @ 20:48:56
URL: http://johannahenriks.blogg.se
Postat av: Johanna

Okej (: Åh vad drygt med bråk :S Det är det värsta som finns. På fredag har vi varit tillsammans i 21 månader (:

2008-05-05 @ 19:14:06
URL: http://johannahenriks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0