Så kallt!

Jag åkte till skolan i morse för att gå tipsrunda med Malin.. Jag tror att vi har gått över en mil. :S Antingen så gick vi fel eller så var det bara en otroligt lång promenad.
Inte nog med det så regnade det och harvart kallt utanför. =/ Men vi hade ju trevligt iaf.. Vi pratade och hade kul. =)
"Det här klarar vi Rebecca! Bara 7 frågor kvar nu." Sammanlagt var det 12 frågor och efter den 7:e frågan så hittade vi inga fler. :P

Ska försöka göra den andra engelska uppgiften nu och sen ska jag plugga filosofi innan vi ska till Järvsöbaden. Förlåt Sofia, men det blir så extra långt att åka över Ljusdal. =/

Nu måste jag fortsätta med det här..
C ya!

None


Kommentarer
Postat av: fia

ja, men det är lugnt. Det går ju bussar så jag tar en sån ist. Vi ses på Järvsöbaden sen!:) Kram

2008-05-14 @ 12:41:41
URL: http://fiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0