Ska snart hem

Jag sitter på skolan. har tråkigt.. men ska hem nu snart. Läre göra en del där hemma.. städa kanske.?
Hur ska jag göra? jag är verkligen i klistret. Autch.. =/

Hur som haver... bara engelska hörövning kvar imorgon.. sen s¨å får vi se hur det blir med betyget...
Religion A blev det VG.. bra det också.

Vet inte om jag kommer få MVG i italienskan... bara för att det här provet gick så dåligt! APA! =(
Skit att allt ska bero på ETT prov.

Engelskan ligger och trycker... hoppas att den kommer gå bra iaf...

Kommentarer
Postat av: cärow

Ta det lugnt och sansat, använd lite aceton så kommer du nog ur klistret ska du se :)

2008-05-21 @ 15:02:51
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0