sommaren är här. :)

Eller åtminstonne tillfälligt.

Idag har jag legat ute på gräsmattan och varit bakis och solat samtidigt. Men det hör väl till att vara bakis när man är student?

Kvällen igår var skoj. Så tråkigt bara att Lussan var borta mesta delen av kvällen... jag blir faktisk lite irriterad på han, att han inte kan dricka LAGOM! Kan det verkligen vara så jäklarns svårt??
Men tur att du kunde komma och ha lite kul med oss tjejer den sista tiden gumman <3 -Det förtjänar du!

Det var förfest hos brorsan och sen bar det av mot Bollnäs. Jag, Simsson och Lussan hade allsång bak i bilen och det var väldigt underhållande måste jag säga. Vi var tvungna att köra om en liten masare... jag säger bara det.. Känn dig oooomköööörd.

Väl på plats gjorde jag av med 50 kr, och 100 gick till brorsan för skjutsen, men ack så trevligt jag hade och mycket trevligt folk som man träffade på. Även Sanna från Bollnäs (IB) var utanför Tranan och gav mig ett leende på läpparna. :)
Men tjejer: Tack för en trevlig kväll. :)

Imorgon är det mösspåtagning och sen vet jag inte riktigt vad det är som händer.

Tjejer: Är det någon av er som vill hitta på något imorgonkväll? -exempelvis grilla på norestrand eller något sånt? =Nyktert tillstånd. Någon?? Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Sims

Jag tror jag vill :D Det är ju nu man vill göra saker på kvällarna, för det är ju finväder o allt :D

2008-05-30 @ 11:52:07
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0