Studenten närmar sig

Idag var det mösspåtagning på skolan.. så typiskt att jag inte kommer ihåg det fina ordet som läraren nu så fint kallade oss.. Typiskt... ingen som kommer ihåg.. Men fint var det. :P
Ett förslag från Caroline, min kära vän, var detta : antiaxidaiantorerente

Jag är dock inte säker på att det var rätt. :P

Nu är vi som sagt snart studenter och här komer några härliga bilder. :)

 
Johanna och Caroline


En Järvsö, Jag, Jyothi och Elin


Jag och Lussan med studentmössan på. :)


Jag, Jyothi och Lussan. :)


Kommentarer
Postat av: Cärow

Det var ett bra förslag tycker jag ;D Ganska liknande oxå ! :D hehe

2008-05-30 @ 17:50:04
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Jyothi

haha cärrows förslag var ju bra, jag tyckte han sa något på d också :P men det är nog fel :P

2008-05-30 @ 22:34:48
URL: http://rosaeufori.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Läste precis tidningen, det svåra ordet var abiturenter stog det i tidningen :D haha

2008-05-31 @ 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0