Tjejkväll.

Ikväll är det en kväll med tjejerna. De underbara flickorna. :)
Jag tror verkligen vi får trevligt. Alltså, hur kan det inte bli det med tanke på vilka de är?
Vi ska äta god mat och titta på finalen av ESC.. Eller som jag hellre kallar det EVSC :P Det blir lite mer exakt då. ;P

Tjejkvällar brukar innehålla en massa "skitsnack". Med det menar jag inte att det är dåligt det vi pratar om, utan att det är bra saker. Men det kallas för skitsnack eftersom det är på en tjejkväll. Ni fattar va?

På onsdag ska vi på Tranan. Eller iallafall jag och Simson. Sen hoppas jag att de andra tjejerna hänger på.. men jag har iaf inte riktigt fått ett helt "grönt ljus" av dem. Så tjejer! -Ni ska väl med!?!? :D:D

Jag ska åka om 15 min. Alltså, om 1 timme och 15 min är vi hemma hos Simson herself. GOOD!

work Work work.. work work work.. work work work.. Ni vet den där reklamlåten? Har fått den på hjärnan..

Se upp simson och gänget. för här kommer jag!


Jag och Sims

Garv.. Jaa, kul hade man. :D Jag, Jyothi och Lussan.


Förlåt Marie, hade ingen bild på dig.. men tar med kameran ikväll och tar kort! :)

Kommentarer
Postat av: Simsson

Wohooo :D

Tack för igår :)

2008-05-25 @ 09:33:12
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha :) Du är rolig du. Överlever :D

2008-05-25 @ 12:34:26
Postat av: Elin

Tänk inte på mej, Sara och Johanna ;) trevlig kväll iaf :)

2008-05-27 @ 22:21:34
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0