Äntligen FREDAG!

Nu är det helg. SÅ skönt! Jag ska inte jobba och jag ska bara ta det lugnt, kanske spela lite Sims, eller se film. Mr Was köpte Indiana Jones 4 idag.. Äntligen ska jag få se den! :)

Ikväll är det något som kallas för "snön faller". Det är en julöl som de flesta danskar dricker sig fulla på till jul. Den "släpps" kl 20.59 ikväll på alla krogar och gissa om att det kommer vara mycket folk ute. Dock tror jag inte att vi ska ut, vi ska äta god mat och se Indiana Jones istället. Jag hade tänkt att vi skulle ut på det, men min pojkvän är lite trött och därför stannar vi nog hemma.

Min handled mår inte så bra, den har gjort lite ont sen förra helgen då jag stukade den ltie lätt. Jag gick in på MATAS idag och köpte lite bandage, det känns ganska skönt just nu.

Visste ni att Isglass i Danmark heter "Sodavands-is" ?? Det tyckte jag var lite roligt. Sodanvand betyder ju dricka och en isglass är oftast gjord på dricka eller saft och glass heter ju is. Det blir helt enkelt en sodavandsis.

Maten väntar, vi måste börja på med den om vi ska få någon mat.


Kommentarer
Postat av: Carro

Den där ölen låter lite farlig, som en folksjukdom nästan ;)



Ja, men så resonerade jag oxå. Jackan fort så man kunde åka hem, och dessutom hade jag ingen lust att dansa sista dansen.



Du, den 20 dec spelar Zlips i Hudik och den 27 spelar Blender i Hudik, så visst borde du kunna följa med ut i Ljusdal lite och dessutom få svänga på benen lite, fast det beror ju på när du kommer hem till Ljusdal oxå.



Så ni ska flytta? Ja, det är ju bra om han kommer närmare skolan och det finns säkert något trevligt jobb där i närheten ska du se :) Funderat nå mer på o plugga?



Ikväll ska jag på dans, det ser jag fram emot. Ut och svänga lite :)



Hoppas allt är bra!

Pussar <3

2008-11-08 @ 15:00:56
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0