Besviken efter träningen.

Jag trodde att jag skulle ha ont efter Pilates träningen, men jag känner ingenting. Vilken besvikelse. Dessutom tror jag inte att Pilates var något för mig, inte speciellt roligt, då är Yoga bättre.
Jag har gjort klart födelsedagskortet till Dagny, -Mr Was mormor. Jag lovade Lone att jag skulle göra det så hon skulle slippe köpa ett kort. Jag vet inte om jag tycker om det. Oftast brukar jag bli nöjd med mina kort, men idag blev jag inte riktigt det. Jag hoppas att de andra åtminstone tycker att det är fint.

Imorgon ska jag jobba igen och sen har vi helg. Jag ska bara ta det lugnt i helgen, men hoppas att jag och älsklingen ska göra någonting iallafall.
Nu kom han förresten hem.. Så jag kilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0