Dansen i mitt liv.

Ja, nu sitter jag här igen. Jag har precist läst Carros blogg. Bara så du vet Carro så spelar de ofta Bon Jovis -Who says you cant go home? På danserna. Jag vet inte riktigt vilket av banden som spelar den mest. Jag håller iallafall med dig om att man får känslan av att vilja ta en svängom och dansa lite, sprallet stiger i benen och man blir så glad. :)

Åhh, som jag saknar dansen. Jag vill så väldigt gärna ha den här. Kunna åka ut en gång varannan vecka och dansa med en massa glada människor. Alla har samma intresse och alla vill sprida glädje. Bugg eller foxtrot, det spelar ingen roll, alla är alltid så glada.

Det ser ut som om att det är lite ruggigt utanför. Tur att jag inte ska ut och gå.
Mamma och pappa, jag hoppas ni får roligt ikväll.
Och Carro, dansa inte ihjäl dig ikväll. ;)


Kommentarer
Postat av: fia

hehe, tack:) Det var Pauline som sminkade mig och det var när det var rockkväll på järnvägs typ förra vintern/våren om jag inte minns fel :P Annars är allt super, en lugn och skön lördag bara :) Lite tråkigt väder bara men så kan det vara ibland. Jaså, det var ju tråkigt att humöret inte är på topp idag då. Hoppas det vänder snart iaf när det är lördagkväll:)Sköt om dig du med! Puss&kram

2008-11-08 @ 18:13:58
URL: http://fiam.blogg.se/
Postat av: Carolin

Haha, jadu, när jag var som mest inne i dansens lilla värld började DATE spela Bon Jovi låten :D Då blev jag glad, för den är bra, och den är säkert poppis o dansa till, bara det att jag inte riktigt lagt märke till det för än nu.



Tack vad gulligt o önska lycka till :) Hade väldigt trevligt igår, även om det var mindre folk än vanligt. Och golvet var extra halt inbillade jag mig, men vet inte rikigt. Kanske var skorna oxå. Sen råkade jag ut för en man som tyckte att jag skulle följa med honom hem, och han frågade miljoner frågor och hade lika många påståenden. Det är tydligt att de finns ett fåtal orginal här i världen :P



Jag kommer gärna och hälsar på! :) I Januari om jag får, vid något tillfälle när det passar :) Trevligt, något att se framemot :)



Jag har satt fast att jag ska börja plugga till hösten, antigen i Umeå eller Borlänge som det känns nu, och om jag kommer in vill säga. Men Umeå lockar lite mer av någon anledning. Anlednigen har jag inte riktigt kommit på än, kanske att det är lite mer studentstad.



Hur funkar det med jobbet? Hade du jobb året ut? Tränat nå mer på sistonde?



Saknar dig med! Det var väldigt roligt att få sjunga (öhm, skrika) lite med dig sist på maran ;) Det hade jag saknat! :)



Puss <3

2008-11-09 @ 18:30:34
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0