En trött Rebecca

Jag ska lägga mig tidigt ikväll. Jag fick inte sova länge i morse pga. vägarbete utanför fönstret som störde min skönhetssömn.. BOKSTAVLIGEN störde min skönhetssömn. Ja vaknade av att hela sängen skakade och så fortsatte det var 10 min.
För att jag ska orka festa hela dagen imorgon så måste jag lägga mig tidigt ikväll. Redan nu känner jag en motvilja till att ha en sån lång dag.
Hoppas inte det förstör hela kvällen imorgon.

Angående min hand är jag lite orolig.. ingen skillnad alls.. Kanske man skulle få någon starkare medicin av läkaren..? Jag får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman

Du kommer väl ihåg din mors födelsedag i morgon lördag. Festa inte för hårt så du blir sjuk i morgonkväll.

Puss o kram,sov gott, pappa

2008-11-14 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0