Glögg och pepparkakor!

Jamen igår skulle jag ju äta æbelskiver och dricka glögg. Glöggen hade jag längtat mest till och när jag äntligen fick en klunk i munnen så kände jag smaken av sprit. Jajjemen, det var en icke alkoholfri glögg. Vilken besvikelse. Jag älskar glögg, men jag måste säga att alkoholfri är mycket bättre än den med alkohol.

Idag är det första advent och vi ska städa och få fram allt julpynt så att vi får riktigt mysigt här hemma. Mr Was ska till bagaren och hämta lite nybakat bröd, sen ska vi tända första ljuset i staken och bara mysa så mycket som möjligt.

Inget går upp mot en trevlig adventsdag.. eller nästan iallafall.


Kommentarer
Postat av: josefine

åh vad mysigt med julmys! många kramar

2008-12-01 @ 12:15:35
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0