Lördagen den 15 november 2008- Mammas födelsedag.

Först och främst ska jag skriva grattis i efterskott till min underbara mamma som hade födelsedag igår. Grattis mamma!


Ja, idag kom vi hem till lägenheten i Silkeborg. Kläderna stank, huden stank och håret stank, ja allt stank, av rök. Förutom det så mår jag dåligt. Ja, jag fick för mycket att dricka helt enkelt, men det var en riktig rolig fest. Ute på krogen hände det lite tråkigheter, folk är bara så dumma ibland. Jag kom hem tillsammans med Michelle och Allan och sen var det bara sängen som väntade, eller rättare sagt 1/3 av en bäddsoffa. De andra två som sov i soffan tog 2/3 och jag och Mr Was fick dela på den ynka tredjedel av soffan som var kvar. Det blev ca 2 timmars sömn och det känns i huvudet. Vi ska sova tidigt ikväll.. sängen väntar kl 21.00 skulle jag tro.

Jag trodde att jag kanske kunde börja jobba imorgon igen, men handen håller inte. Den gör ganska ont idag. Jag har lindat den och äter smärtstillande och nu hoppas vi bara att det snart blir bra. Jag ska vara sjukskriven tills på onsdag iallafall och så får vi se om det även ska vara veckan ut.

Jag är hungrig, tror jag ska äta nu.


Mamma, jag och pappa på min student i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0