Nu har jag köpt en skena.

Till handen alltså. Jag tycker det känns bra. Visserlige får inte handen luft och det blir lite kletigt, kallt, varmt och svettigt under skenan som håller allt på plats.

Jag har varit sjukskriven hela förra veckan och även den här veckan. Idag var jag och köpte en julklapp till flickorna, men det fattas fortfarande en klappis. Jag funderar på godis, en massa godis. Klappen ska kosta omkring de 25 kr och för det kan man få ganska mycket godis.

Det är storm här nere i Danmark idag. Jag höll på att blåsa omkull då jag cyklade till doktorn och beställde tid hos sjuksköterskan som ska göra akupunkturen på mig. Sen när jag gick ut för att handla mat och jag var på väg in igen så höll jag på att blåsa omkull igen. Det är ganska farligt att stå längst upp på en trappa och sen tar vinden tag i dig så att du nästan ramlar ner.

Ikväll ska vi äta räkor. Jag har saknat räkor. Visserligen är det frusna och utan skal, men jag hoppas verkligen att de har lite smak så jag kan få njuta av dem.


Kommentarer
Postat av: jennifer

hej gumman, hur är det? verkar ju inge bra alls med din hand iaf :(

2008-11-20 @ 14:14:55
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0