Obama vann i USA!

Det blev OBAMA! Grattis USA och Grattis Obama! Nu hoppas vi att det blir lite ändringar i världen.

Jag har precis sett de sista avsnitten av One Tree Hill, alltså de avsnitt jag hade på datorn. Så himla bra! i ôvrigt fick jag besök av några män som skulle titta på vår glasruta i morse och nu sitter jag bara och funbderar på att börja med The Sims.. Man kanske tycker att det är roligt.

Ikväll ska jag iväg och träna Pilates. Jag har inte provat det än så vi får väl se om det är något för mig. Vi har lite dåligt väder här nere så därför känner jag inte för att cykla in till stan.

Har jag sagt att jag och Mr Was funderar på att flytta till Horsens? Vi har anmält oss till "Boligforeningen" där nere och snart kan vi få en massa erbjudanden om lägenheter. Oavsett vad så ska vi iallafall inte flytta förrän i februari, då är jag nemligen färdig med jobbet här i SIlkeborg.

Jag kilar....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas att allt går bra för er med flytten och så. Att ni hittar en lägenhet till ett något sånär vettigt pris så att ni inte blir ruinerade bara på själva lägenheten. Själv börjar jag gruva mig lite inför min flytt men det ska nog gå bra.. hoppas jag..



Bra att det känns som att han är det i varje fall. Det vore ju lite värre om det kändes som att det inte var så. Det där med dansen tycker jag låter som en bra kompromiss, haha. Är det dyrt att dansa i Danmark?



Jag längtar som tusan till Sri Lanka för jag känner hur jag verkligen behöver semester. Det bra med det hela är att Armando skriver sina tentor och är borta på nästan exakt samma datum. Något praktiskt!



Kramar, älsk!

2008-11-05 @ 13:14:57
URL: http://dingulonfo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0