Överraskning och underbart väder

Hej hej hallå bloggen!
Idag har jag jobbat, ännu en gång. Dagen gick fort och det var skönt. Träffade Christian i morse också och det var väldigt fint väder ute. Omkring -3 grader och strålande solsken, sådant där underbart väder som man älskar att ha där hemma, bortsett från att snön saknades. ;)

Blev överraskad av Mr Was imorse också. Han var så söt. Han åkte hem från Vejle mitt i natten och satt och väntade på tågstationen i Skanderborg i 3 timmar bara för att överraska mig och komma hem tidigare. Han kröp ner i sängen kl 08.00 imorse och höll om mig. Det var underbart! Speciellt eftersom jag inte har sovit mer än 3 timmar inatt, pga stökiga grannar. 


Dock fortsätter lite klagande.. Handen gör mig tokig! Det värker från fingertopparna till handleden, alltså hela handen. Som tur är ska jag träffa akupunktören imorgon. Jag börjar känna av axeln också, men det beror förmodligen på att jag belastar den istället för handen.
 
Imorgon ska jag först och främst träna 09-10, det blir toppen. Så härligt att träna på morgonen, man blir mycket piggare då. Därefter ska jag som sagt träffa akupunktören kl 13.00 och NU, behöver jag sömn. 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0