En HELdag i Ljusdal

Nu är det fredag kväll. Idag har jag haft full sjå att hinna med alla saker. Jag träffade flickorna idag och fikade med dem. Vi gick på Fifty fifty och köpte en del saker och vi gick på skoaffärer och en massa andra. Carro fick en korv som hon verkligen njöt efter en dag på jobbet. det var underbart att umgås med dem och höre hur det var med dem. Jag träffade Anna i skobutiken och jag träffade Britta när jag gick ut och fikade (en gång till) med mamma och syrran. Efter en heldag i Ljusdal åkte jag hem till mitt kära hus med syster och sen abr det ner till Sofia.. Jag spenderade ca 40 min med henne innan hon skulle fortsätta på sin resa. Jag gick hem och nu är jag här.

Mamma, pappa, jag och syrran ska äta god mat ikväll och sen åker jag och Syrran till Hudik och dansar. Vi bestämde att det fick bli lite senare eftersom vi är trötta och inte orkar dansa från 19.00-02.00 ikväll. Så vi åker först till klockan 21.00.. Men imorgon ska jag åka med Lotta och Carro och så åker syrran i egen bil. Jag och flickorna åker så vi är på dansen omkring kl 19.00 och förmodligen stannar vi hela kvällen.. inte nog med det så blir det en EXTRA timme dans imorgon... tror det blir en lång kväll.

Jag har hunnit med så mycket men ändå så lite och jag hinner inte ens med att tänka.
Nu ska jag hjälpa till med maten och sen ska jag byta kläder.. En hel kväll med dans.. Jösses, det blir skoj!


Jag hemma i huset i somras. -08

Kommentarer
Postat av: Carro

Korven smakade bra, och jag börjar bli nervös för ikväll... :/ Inte bra, kommer kännas konstigt. Meen meen.



det var trevligt att träffa dig igen oxå :) <3

2008-10-25 @ 14:56:44
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var verkligen kul att se dig med Rebecca! (: Synd bara att det blev så hastigt, jag var så inne i mitt letande av skor haha :p

2008-10-29 @ 22:40:34
URL: http://promisedchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0